Controle van de internet verbinding
Door wijzigingen in instellingen en software van de (vele) merken en typen modem/routers bij internet-providers,
en de wijzigingen die klanten in hun thuisnetwerken aanbrengen, is het voor GroenerLicht ondoenlijk om service
te verlenen op de monitoring.
en de wijzigingen die klanten in hun thuisnetwerken aanbrengen, is het voor GroenerLicht ondoenlijk om service
te verlenen op de monitoring.
Herstellen monitoring
Bekabelde/LAN verbinding heractiveren:
Zet de omvormer uit met de knop op het apparaat, en schakel de PV-automaat in de meterkast uit (of de werkschakelaar naast de omvormer) uit.
Zet uw modem/router uit, en haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht 10 minuten.
Zet uw modem/router aan.
Schakel de PV-automaat in de meterkast (of de werkschakelaar) aan, en daarna pas de omvormer-knop.
Wacht 5 minuten en controleer daarna of de App verbinding heeft.
Zet de omvormer uit met de knop op het apparaat, en schakel de PV-automaat in de meterkast uit (of de werkschakelaar naast de omvormer) uit.
Zet uw modem/router uit, en haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht 10 minuten.
Zet uw modem/router aan.
Schakel de PV-automaat in de meterkast (of de werkschakelaar) aan, en daarna pas de omvormer-knop.
Wacht 5 minuten en controleer daarna of de App verbinding heeft.
Data stick
![]()
|
LAN stick DLS (ethernet verbinding)
|
![]()
|
Wifi stick DLS-W
|
![]()
|
Wifi stick DLS-W3
|
![]()
|
Wifi/LAN stick S2-WL-ST
|
TP-Link

Zit er een TP-Link verbinding tussen uw omvormer en uw modem/router?
Herstart dan eerst beide apparaten.
Downloads
Herstart dan eerst beide apparaten.
Downloads
![]()
|
![]()
|